Crazyboy

Dokonywanie zakupu

Spis treści:
1. Składanie zamówienia.
2. Sposób dostawy zamówienia
3. FAQ – najczęściej zadawane pytania.


Jak Dokonać Zakupu?


1. Krok pierwszy – wybór produktów

Wybierz interesujące Cię produkty, zaznacz potrzebną ilość i dodaj je do koszyka. Pamiętaj, że możesz je
dowolnie modyfikować – zmieniać ilości czy usuwać dane pozycje przechodząc do kasy.

2. Krok drugi – dane do wysyłki

Na tym etapie podajesz dane do wysyłki. Jeśli posiadasz konto w naszym Sklepie wystarczy zrobić to
jednorazowo, a przy każdym następnym zamówieniu będą wybierane automatycznie. W swoim koncie
możesz wprowadzić kilka adresów wysyłki i w zależności od potrzeby wybrać ten, pod którym będziesz
dostępny.
W tym momencie możliwe jest również zaznaczenie, że potrzebujesz Fakturę VAT. Jeśli masz
jakiekolwiek uwagi do zamówienia – wpisz je w specjalne okienko znajdujące się na stronie zamówienia.

3. Krok trzeci – zamów kuriera
Firma kurierska, która z nami współpracuje to InPost. Przy zamówieniach na kwotę min. 150 zł brutto
wysyłka jest darmowa, natomiast przy zamówieniach za mniejszą kwotę koszt wysyłki wynosi Kurierskiej
wynosi 15,99 pln netto za przesyłkę kurierską i 143,99 pln za usługę Paczkomaty


4. Krok czwarty – wybór metody płatności
Na tej stronie wybierz, w jaki sposób chcesz zapłacić za zamówienie. Do wyboru jest przelew
elektroniczny, BLIK, zapłata za pobraniem, szybkie płatności PayU. Pamiętaj, że sposób zapłaty ma wpływ
na szybkość wysłania zamówienia.


5. Krok piąty – zamówienie gotowe
Na Twoją skrzynkę odbiorczą zostanie wysłany mail z potwierdzeniem zamówienia. Jest to dobry moment
na sprawdzenie czy złożyłeś zamówienie prawidłowo. Jeśli coś poszło nie tak – poinformuj nas o tym
telefonicznie! Nasi konsultanci – chętnie Ci pomogą.

SPOSÓB DOSTAWY:
Towar zamówiony w naszym Sklepie dostarczamy na terenie całej Polski za pośrednictwem firmy
kurierskiej InPost. Kurier ma maksymalnie 2 dni robocze na dostawę Twojego zamówienia.

FAQ, CZYLI NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:
1. Jak szybko dostanę moje zamówienie?
2. Dlaczego nie docierają do mnie maile ze Sklepu?
3. Nie mogę się zalogować!
4. Czy wszystkie produkty widoczne na Sklepie są dostępne od ręki?

1. Jak szybko dostanę moje zamówienie?
Nigdy nie zwlekamy zbędnie z wysyłką zamówień. Jeśli wybrany towar jest dostępny, sposób zapłaty to
szybkie płatności PayU lub pobranie i zamówienie zostało złożone do godziny 12:00, to paczkę wysyłamy
w ten sam dzień. Z naszych doświadczeń wiemy, że 90% Państwa zamówień doręczanych jest już
następnego dnia. Zgodnie z regulaminem kurier ma maksymalnie 2 dni robocze na dostawę zamówienia.
Jeśli zamówienie zostanie złożone po godzinie 12:00, to jego realizacja następuje kolejnego dnia
roboczego.

2. Dlaczego nie docierają do mnie maile ze Sklepu?

Najczęściej spowodowane jest to restrykcyjnymi ustawieniami Twojej skrzynki e-mail. Sprawdź czy emaile z naszego Sklepu nie są przenoszone automatycznie do folderu SPAM lub KOSZ. W miarę
możliwości zaznacz nasz adres e-mail jako „zaufany nadawca”. Jeśli jednak nadal nie dostajesz naszych
automatycznie generowanych wiadomości – zadzwoń do nas

3. Nie mogę się zalogować!

Sprawdź czy na pewno masz założone konto na naszym platformie www.crazyboy.pl. Jeśli nie – to
zarejestruj się. Jeśli zapomniałeś hasła –skorzystaj z opcji – odzyskaj hasło„

4. Czy wszystkie produkty widoczne na Sklepie są dostępne od ręki?

Niestety nie. Niektóre produkty mogą być niedostępne. Jeśli wejdziesz na kartę danego produktu to tuż
obok zdjęcia jest informacja o dostępności. Gdy towar jest niedostępny na tę chwilę, oznacza to, że
oczekujemy na jego dostawę. Jeśli chcesz wiedzieć kiedy możesz się spodziewać powrotu dostępności
danego towaru – skontaktuj się z nami e-mailowo lub telefonicznie